Oğuzhanspor 2. Turda Kızılcabölükspor İle Eşleşti

Ziraat Türkiye Kupası 2. Turunda ekibimiz Oğuzhanspor Denizli temsilcisi Kızılcabölükspor ile eşleşti.

Takımımıza hayırlı olsun. Başarılar dileriz.

Yorum bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Scroll to Top