Oğuzhanspor Başkanı Belli Oldu

Bucak Belediyesi Oğuzhanspor’un Olağanüstü Genel Kurulu bugün gerçekleştirildi. Yapılan genel kurul sonucunda Osman İnal, yeniden kulüp başkanlığına seçildi.

Saat 14.00’te Recai Tosyalı Düğün Salonu’nda düzenlenen genel kurula Bucak Belediye Başkanı Hülya Gümüş, yönetim kurulu üyeleri, delegeler ve Oğuzhansporlu futbolseverler katıldı.

Genel kurulun ardından yeniden başkanlığa seçilen Osman İnal ve yönetim kuruluna görevlerinde başarılar diliyor, alınan kararların kulübümüz için hayırlı olmasını temenni ediyoruz.

Yorum bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Scroll to Top